יום שבת, 13 בנובמבר 2010

איך מקימים חנות מקוונת בקלות ?

חנויות וירטואליות – השלב הבא

על ידי: רועי רביב
מהפכת האינטרנט בעידן המודרני, שהביאה איתה את מהפכת הסחר הווירטואלי, הינה מהפכה של ממש בחוויית הקניה של האנושות. מהפכה זו פתחה אופקים חדשים ויצרה הזדמנויות עסקיות שלא היו קיימות בעבר. חנות וירטואלית מהווה חלק ממצרף זה ומצטרפת לכלל נושא הסחר האלקטרוני.
גם יצרני מותגים ידועים ומובילים זיהו את הפוטנציאל הזה, והלכו צעד נוסף קדימה בקידום מוצריהם בעולם האינטרנטי. דוגמא בולטת מאד היא יצרנית המותג בילאבונג, שפתחה מעין חנות בתוך משחקי הפלייסטיישן הביתי, כפלטפורמה נוספת לקידום מוצריה. חברות רבות יצעדו בעקבותיה וישלבו את מוצריהן כחלק מהמשחק.
על פי מחקרים שנערכו בארצות הברית, אירופה ואוסטרליה, אנשים רבים חוזרים הביתה לאחר יום פעילות בעבודה או בלימודים, ניגשים לקונסולת המשחקים כמו פלייסטיישן או כל קונסולה אחרת, ומתחילים לשחק. משחקים אלה הפכו להיות חלק אינטגראלי בבתים רבים ברחבי העולם, ואך טבעי ששילוב של חנות וירטואלית בקונסולות אלה, נראה ליצרני המותגים כאפשרות נוספת להרחבת העסקים שלהם.
התומכים הנלהבים באפליקציה זו, כשדרוג נוסף של מודל החנות הוירטואלית, מרוצים מכך ששחקנים הנחשפים למוצרי החברה במהלך המשחק יכולים להתרשם ממגוון המוצרים, ואם חשקה נפשם במוצר כלשהו יוכלו לרכוש אותו בשני אופנים, האחד דרך חנות ברשת והשני דרך חנות קמעונאית.
זו רק דוגמא אחת ובולטת מאד לשדרוג יצירתי של חנות באינטרנט, אולם ישנן אפליקציות רבות, שונות ומגוונות שמטרתן דומה. למשל, אפליקציה של חנות בתוך הפייסבוק שמאפשרת להקים חנות מקוונת ולבצע רכישות של מוצרים דרך כל דף אינטרנט, בין אם דף האינטרנט של המשתמש בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות או האתר האישי שלו. או אפליקציה לאייפון שמאפשרת לבצע רכישות באינטרנט דרך האייפון.
כל האפליקציות האלה ממוקדות במטרה אחת בלבד, יצירת דרכי גישה נוספות שינחו את הלקוח ישירות אל תוך החנות ברשת, מכל אתר ומכל מקום ברשת. כך שכל מי שמחובר לרשת יוכל לבצע קניות מקוונות בקלות, ביעילות ובבטחה מקסימאלית. כל אותן אפליקציות, שללא ספק משדרגות כל חנות וירטואלית, הופכות להיות מאד פופולאריות. אמנם מטרתן האחת ויחידה היא לגרום לאנשים לרכוש יותר ויותר ועל ידי כך להגדיל את רווחיהן, אך בדרכן הן גם מקלות על הלקוחות שמבקשים לרכוש מוצר זה או אחר.
אודות כותב המאמר
Address עוסקת בפתרונות אינטרנט מתקדמים, בין השירותים שלנו פיתחנו את Ashops – בניית אתרי מסחר אלקטרוני וחנויות וירטואליות.
Ashops מציעה מערכת משוכללת באמצעותה ניתן להקים באופן הפשוט ביותר חנות וירטואלית עוד היום ללא צורך בידע טכני מוקדם!
(Reader.co.il SC #84211)
מקור המאמר - http://www.reader.co.il/article/84211/חנויות-וירטואליות-–-השלב-הבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה