יום שבת, 13 בנובמבר 2010

מה מגיע לחייל משוחרר ואיך לקבל את הזכויות

לפני שתחפשו עבודה לחיילים משוחררים – מה מגיע לכם?

על ידי: קידום אתרים - SEO Israel
מדי שנה עשרות אלפי חיילים משתחררים מצה"ל ויוצאים אל האזרחות המיוחלת. רובם, עוד בהיותם חיילים בסדיר, חולמים על הרגע בו יוכלו לפשוט את המדים ולהתחיל סוף סוף בחיים האמיתיים, לטייל, לראות עולם. כשהחלום הופך למציאות האזרחים הטריים צריכים קודם כל כסף ועסוקים בעיקר בחיפושים אחר עבודה לחיילים משוחררים.
איזו עבודה כדאי לחפש? עבודות לחיילים משוחררים צריכות להיות כאלו שלא מצריכות ניסיון מקצועי קודם, כי לרובנו עדיין אין בשלב זה. בנוסף, כולנו רוצים עבודות מכניסות במיוחד כי הטיול כבר קורא לנו. אתרי הדרושים למיניהם מלאים בשלל הצעות בתחום, ובנוסף מגיעות לכם, יוצאי הצבא, שלל הטבות על פי חוק החיילים המשוחררים.

לפני שתחפשו עבודה לחיילים משוחררים – מה מגיע לכם?

חוק קליטת חיילים משוחררים נועד לסייע ליוצאי השירות הסדיר בתחילת דרכם האזרחית, ומומלץ לקרוא אותו בעיון טרם השחרור. בתום השירות מגיע לכל חייל מענק בהתאם לתפקיד אותו מילא במהלך השירות. המענק הזה יעזור להפוך את הנחיתה באזרחות לקלה יותר, אך את כרטיס הטיסה תשיגו רק אם תמצאו עבודה לחיילים משוחררים.
לחייל המשוחרר מגיע גם סיוע כספי המותנה בעמידה בקריטריונים סוציו אקונומיים ואחרים. חוק החיילים המשוחררים מפרט את התחומים בהם ניתן לקבל את הסיוע: רכישת השכלה או הכשרה מקצועית ממוסדות המוכרים בחוק, קניית דירה, הקמת עסק ונישואין. תעשו בחוכמה אם תשתמשו בכספי הסיוע להכשרה שתעזור במציאת עבודה לחיילים משוחררים .

עבודה מועדפת לחיילים משוחררים

הטבה נוספת ומשמעותית לא פחות ניתנת לאזרחים הטריים בצורת העבודה המועדפת. זהו מענק בגובה 8,804 ש"ח אותו יכול החייל המשוחרר לקבל רק אם עבד לפחות שישה חודשים מלאים באחת העבודות שהוגדרו על ידי המדינה כמועדפות. הענפים בהם דרושים חיילם משוחררים לעבודה מועדפת:
  • עבודה בתחנות דלק
  • עבודה באתרי בנייה
  • עבודה בבתי מלון
  • עבודה באתרי גידול חקלאיים ובבתי אריזה
  • עבודה במפעלי תעשייה ובבתי מלאכה

עבודה לחיילים משוחררים - אפשר גם אחרת

לא כל החיילים המשוחררים מעוניינים להתחיל את החיים האזרחיים שלהם בבילוי יום יומי של שמונה שעות בתחנת הדלק הסמוכה לביתם, או באתר חקלאי מרוחק. ישנם מקומות עבודה נוספים שישמחו להציע עבודה לחיילים משוחררים. השיקול הוא שלכם – עבודה מועדפת היא לא האפשרות היחידה העומדת בפניכם, וגם לא תמיד הטובה ביותר.
מצבם הייחודי של האזרחים הטריים הוא דווקא יתרון בשוק העבודה על פני אוכלוסיות רבות במשק. הזמינות, העדר משפחה שצריך לפרנס והגיל הצעיר הופכים אותם לנכס מבוקש עבור מעסיקים פוטנציאלים שממלאים את העיתונים ואתרי הדרושים בעשרות הצעות עבודה לחיילים משוחררים.

דרושים סטודנטים

אופציה נוספת שקורצת ללא מעט חיילים משוחררים היא לנצל את כספי המענק ללימודים. אם נושא הטיול לא קורץ לכם, או שהמימוש המקצועי בוער בעצמותיכם, מענק השחרור יאפשר לכם כניסה רכה לעולם ההשכלה הגבוהה. כך תוכלו להתחיל את דרככם המקצועית ולא לבזבז זמן יקר על עבודות זמניות, מועדפות או לא.
כמובן שפרנסה עדיין צריך, אך הצעות עבודה לסטודנטים עשויות להיות משתלמות הרבה יותר, וקל הרבה יותר למצוא אותן, בכל אתר דרושים באינטרנט או במוסף הדרושים בעיתון. בעוד חבריך יסתפקו בחיפוש עבודה לחיילים משוחררים, אתה כבר תכוון למגוון רחב יותר של הצעות העבודה, כאלו שיהיו מכניסות יותר וישתמשו בידע אותו אתה צובר בלימודים.
אודות כותב המאמר
חברת אס.אי.או ישראל, מספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט עבור אתרים בארץ ובחו"ל. החברה פעילה משנת 2004, ובין לקוחותיה חברות מובילות במשק וכן חברות קטנות ובינוניות.
(Reader.co.il SC #84208)
מקור המאמר - http://www.reader.co.il/article/84208/לפני-שתחפשו-עבודה-לחיילים-משוחררים-–-מה-מגיע-לכם

איך מקימים חנות מקוונת בקלות ?

חנויות וירטואליות – השלב הבא

על ידי: רועי רביב
מהפכת האינטרנט בעידן המודרני, שהביאה איתה את מהפכת הסחר הווירטואלי, הינה מהפכה של ממש בחוויית הקניה של האנושות. מהפכה זו פתחה אופקים חדשים ויצרה הזדמנויות עסקיות שלא היו קיימות בעבר. חנות וירטואלית מהווה חלק ממצרף זה ומצטרפת לכלל נושא הסחר האלקטרוני.
גם יצרני מותגים ידועים ומובילים זיהו את הפוטנציאל הזה, והלכו צעד נוסף קדימה בקידום מוצריהם בעולם האינטרנטי. דוגמא בולטת מאד היא יצרנית המותג בילאבונג, שפתחה מעין חנות בתוך משחקי הפלייסטיישן הביתי, כפלטפורמה נוספת לקידום מוצריה. חברות רבות יצעדו בעקבותיה וישלבו את מוצריהן כחלק מהמשחק.
על פי מחקרים שנערכו בארצות הברית, אירופה ואוסטרליה, אנשים רבים חוזרים הביתה לאחר יום פעילות בעבודה או בלימודים, ניגשים לקונסולת המשחקים כמו פלייסטיישן או כל קונסולה אחרת, ומתחילים לשחק. משחקים אלה הפכו להיות חלק אינטגראלי בבתים רבים ברחבי העולם, ואך טבעי ששילוב של חנות וירטואלית בקונסולות אלה, נראה ליצרני המותגים כאפשרות נוספת להרחבת העסקים שלהם.
התומכים הנלהבים באפליקציה זו, כשדרוג נוסף של מודל החנות הוירטואלית, מרוצים מכך ששחקנים הנחשפים למוצרי החברה במהלך המשחק יכולים להתרשם ממגוון המוצרים, ואם חשקה נפשם במוצר כלשהו יוכלו לרכוש אותו בשני אופנים, האחד דרך חנות ברשת והשני דרך חנות קמעונאית.
זו רק דוגמא אחת ובולטת מאד לשדרוג יצירתי של חנות באינטרנט, אולם ישנן אפליקציות רבות, שונות ומגוונות שמטרתן דומה. למשל, אפליקציה של חנות בתוך הפייסבוק שמאפשרת להקים חנות מקוונת ולבצע רכישות של מוצרים דרך כל דף אינטרנט, בין אם דף האינטרנט של המשתמש בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות או האתר האישי שלו. או אפליקציה לאייפון שמאפשרת לבצע רכישות באינטרנט דרך האייפון.
כל האפליקציות האלה ממוקדות במטרה אחת בלבד, יצירת דרכי גישה נוספות שינחו את הלקוח ישירות אל תוך החנות ברשת, מכל אתר ומכל מקום ברשת. כך שכל מי שמחובר לרשת יוכל לבצע קניות מקוונות בקלות, ביעילות ובבטחה מקסימאלית. כל אותן אפליקציות, שללא ספק משדרגות כל חנות וירטואלית, הופכות להיות מאד פופולאריות. אמנם מטרתן האחת ויחידה היא לגרום לאנשים לרכוש יותר ויותר ועל ידי כך להגדיל את רווחיהן, אך בדרכן הן גם מקלות על הלקוחות שמבקשים לרכוש מוצר זה או אחר.
אודות כותב המאמר
Address עוסקת בפתרונות אינטרנט מתקדמים, בין השירותים שלנו פיתחנו את Ashops – בניית אתרי מסחר אלקטרוני וחנויות וירטואליות.
Ashops מציעה מערכת משוכללת באמצעותה ניתן להקים באופן הפשוט ביותר חנות וירטואלית עוד היום ללא צורך בידע טכני מוקדם!
(Reader.co.il SC #84211)
מקור המאמר - http://www.reader.co.il/article/84211/חנויות-וירטואליות-–-השלב-הבא